بهترین دکتر دست و گردن در تهران

حرکات اصلاحی پنجه کبوتری
حرکات اصلاحی پنجه کبوتری
30 آذر 1401
از کجا بفهمیم آرتروز گردن داریم
از کجا بفهمیم آرتروز گردن داریم
3 دی 1401
بهترین دکتر دست و گردن در تهران
3.7
(3)

برای درمان گردن درد و دست درد باید به بهترین دکتر دست و گردن در تهران مراجعه کنید. پزشکانی که درمان درد گردن و دست را انجام می‌ دهند به خوبی علائم بیمار را مورد بررسی قرار خواهند داد. پس از بررسی‌ های لازم طبق نوع دردی که بیمار دارد می توانند بهترین روش درمانی را معرفی کنند. گردن درد و دست درد به عنوان یکی از مشکلات عادی شناخته می‌ شود که بین بزرگسالان به وجود می ‌آید. میزان شیوع گردن درد در طی این چند سال افزایش پیدا کرده است. شما برای درمان گردن درد و دست درد باید ابتدا علت و دلایل درد را بشناسید.

شناخت علائم دست و گردن درد

 بهترین پزشک دست و گردن در تهران ابتدا علت ها دلایل گردن درد و دست درد را بررسی می کند. در برخی از مواقع امکان دارد که کشیدگی عضلات موجب گردن درد و دست درد شود. همچنین فرسایش مفاصل، تحت فشار قرار گرفتن اعصاب، آسیب دیدگی و بیماری های متفاوت موجب درد گردن و دست خواهد شد. برای تشخیص دادن علت دست و گردن درد ابتدا باید سابقه علائم آرتروز بررسی گردد. بررسی سابقه بیماری هایی که بیمار دارد به پزشک کمک می کند تا سریعا علت درد را تشخیص دهد. پزشک محل درد را مورد بررسی قرار می‌ دهد تا روش درمانی مناسبی را به کار بگیرد. آزمایش های متفاوتی را جهت شناخت علائم تجویز می کند تا بیمار تحویل پزشک دهد. شما زمانی که درد گردن و دست تان افزایش پیدا می کند سریعا باید نزد پزشک بروید.

بهترین دکتر دست و گردن در تهران چه روش های درمانی را تجویز می کند ؟

بهترین دکتر دست و گردن در تهران روش های متفاوتی را برای درمان گردن درد و دست درد معرفی می‌ کند. هر یک از این روش ها بر اساس شدت درد بیمار تجویز خواهد شد. برخی از مهمترین روش هایی که جهت درمان گردن و دست درد توسط پزشک تجویز می گردد عبارت هستند از :

1. دارو

بهترین پزشک دست و گردن، دارو را به عنوان مهمترین روش درمانی می شناسد. در ابتدا داروهای مسکن قوی و همچنین داروهایی که شل کننده هستند را تجویز می‌ کند. داروهای ضد افسردگی درد بیمار را کاهش می دهند. هر یک از داروهایی که پزشک تجویز می کند بر اساس شدت درد بیمار خواهد بود. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که هرگز نباید داروهای متفاوت را بدون تجویز پزشک مصرف کنید.چرا که در این صورت امکان دارد به عوارض جدی دچار شوید.

گردن درد

2. درمان دست و گردن درد با فیزیوتراپی

فیزیوتراپی به عنوان یکی دیگر از روش هایی است که بهترین پزشک دست و گردن تجویز می کند. متخصص فیزیوتراپی وضعیت عضلات را با انجام دادن حرکت های ورزشی اصلاح خواهد کرد. همچنین باید به خوبی بدانید که در فیزیوتراپی برای درمان دست درد و گردن درد از تحریک الکتریکی استفاده خواهد شد. روش های گوناگونی جهت درمان درد گردن و دست در فیزیوتراپی ارائه می گردد. متخصص فیزیوتراپی جهت پیشگیری از عود مجدد و کاهش درد روش های مشخص شده ای را برای درمان به کار خواهد گرفت. شما می توانید در تعداد جلسات مشخص شده‌ ای برای درمان گردن درد و دست درد به فیزیوتراپی بروید.

3. حرکات کششی و ورزشی

 حرکات کششی و ورزشی به عنوان یکی دیگر از روش های درمانی شناخته می شوند که بهترین دکتر دست و گردن در تهران تجویز خواهد کرد. شما می توانید از قرقره ها و وزنه ها برای کشش عضلات گردن و دست خود استفاده کنید. این روش باید تحت نظارت متخصص انجام گردد. در واقع شما با استفاده از حرکات کششی می توانید گردن درد و دست درد را کاهش دهید. ورزش برای دست و گردن در زمان مناسب انجام می‌ شود تا به ریشه عصب آسیب وارد نگردد. یکی از بهترین اقداماتی که شما می توانید برای بهبود درد گردن و دست انجام دهید انجام دادن حرکات ورزشی است.

4. درمان دست و گردن درد با تحریک الکتریکی

 تحریک الکتریکی عصب از روی پوست یکی از بهترین روش های درمانی به شمار می ‌رود که بهترین دکتر دست و گردن در تهران آن را تجویز می‌ کند.در این روش هر یک از الکترود ها باید روی پوست قرار بگیرند. به وسیله الکترودها پالس های الکتریکی وارد پوست می گردند. این پالس ها می توانند درد بیمار را تا حد زیادی کاهش دهند. در برخی از مواقع گردن درد شدت پیدا می کند و پزشک از الکترودهای بیشتری استفاده خواهد کرد.

دست درد

5. عمل جراحی

 عمل جراحی به عنوان آخرین روش درمان شناخته می شود که پزشک دست و گردن تجویز می کند. در برخی از موارد نادر که گردن درد به عمل جراحی نیاز پیدا می کند ریشه عصب آزاد می شود و فشاری که روی مهره های گردن به وجود آمده است کاهش پیدا خواهد کرد

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

برای امتیاز دهی روی ستاره ها کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تلفنی رایگان