فواید طب سوزنی برای صورت

علت دیسک گردن در جوانی
علت دیسک گردن در جوانی
21 شهریور 1401
درمان فوری کتف درد در خانه
درمان فوری کتف درد در خانه
23 شهریور 1401
فواید طب سوزنی برای صورت
3.8
(65)

طب سوزنی قرن‌هاست که وجود داشته است. بخشی از طب سنتی چینی است که ممکن است به درمان دردهای بدن، سردرد یا حتی حالت تهوع کمک کند؛ اما مزایای اضافی ممکن است فرد را شگفت زده کند به خصوص اگر تصمیم بگیرید که به متخصص طب سوزنی خود اجازه دهید خطوط لبخند را بررسی کند. طب سوزنی صورت، جایگزین ایمن‌تر برای جراحی یا بوتاکس گزارش شده است. در ادامه درباره فواید طب سوزنی برای صورت بیشتر صحبت می کنیم.

این درمان زیبایی امتداد طب سوزنی سنتی است. گفته می‌شود که به طور طبیعی به جوان‌تر، صاف‌تر و سالم‌تر به نظر رسیدن پوست کمک می‌کند؛ و برخلاف روش‌های تزریق، طب سوزنی صورت نه تنها نشانه‌های پیری را برطرف می‌کند، بلکه به سلامت کلی پوست نیز می‌پردازد. این به صورت داخلی برای بهینه سازی سلامت و در عین حال بهبود ظاهر پوست کار می‌کند.

فرم ویزیت آنلاین و رایگان

اگر تا به امروز ویزیت نشده اید لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید تا همکاران ما با شما تماس گرفته و زمان ویزیت آنلاین رایگان را با شما هماهنگ نمایند.

آیا طب سوزنی برای صورت ایمن است؟

طب سوزنی هزاران سال است که استفاده می‌شود. این طب توسط سازمان بهداشت جهانی با دستورالعمل‌های تعیین شده برای عمل مؤثر شناخته شده است. در ادامه درباره فواید طب سوزنی برای صورت خواهیم گفت.

انتظارات بلند مدت از طب سوزنی صورت چیست؟

نتیجه اصلی که مردم تجربه می‌کنند، رنگ پوست روشن است. گویی پوست از یک خواب طولانی و عمیق بیدار شده است. همه خون تازه و اکسیژن صورت را جاری می‌کند و واقعاً آن را زنده می‌کند.

اما برخلاف بوتاکس یا پرکننده‌های پوستی، طب سوزنی صورت یک راه حل سریع از هر نوعی نیست. تمرکز بر ایجاد تغییرات بلندمدت در سلامت پوست و بدن است، نه رفع سریع کوتاه مدت. با این کار، او به معنای تحریک بهتر کلاژن، رنگ پوست روشن، کاهش تنش فک و ظاهر نرم‌تر در کنار مزایای سلامتی مانند کاهش اضطراب و تنش است.

یک مطالعه منبع مطمئن نشان داد که اکثر مردم تنها پس از پنج جلسه طب سوزنی صورت، بهبودهایی را مشاهده کردند، متخصصان 10 درمان را یک یا دو بار در هفته توصیه می‌کنند تا نتایج بهینه را ببینید. پس از آن، می‌توانید وارد مرحله‌ای شوید که آن را مرحله نگهداری می‌نامند، جایی که هر چهار تا هشت هفته یک بار درمان را انجام می‌دهید. این یک درمان عالی برای کسانی است که واقعاً مشغول هستند و در حال حرکت هستند. طب سوزنی صورت به بدن زمان می‌دهد تا استراحت کند و بازیابی شود.

اگر نمی‌توانید این نوع زمان یا پول را برای حفظ درمان‌ها اختصاص دهید، راه دیگری برای کمک به حفظ نتایج پس از آن این است که پوست خود را از طریق یک رژیم غذایی متعادل و روتین مراقبت از پوست به خوبی فرموله شده تغذیه کنید.

فواید طب سوزنی برای صورت

آیا نمی‌توانید طب سوزنی صورت انجام دهید؟ این کار را امتحان کن

هر روز غذاهای مغذی برای بدن فراهم کنید، از شکر، الکل و غذاهای تصفیه‌شده اجتناب کنید و پوست را با دوز بالایی از مواد مغذی و آبرسانی برای حفظ سلامت و عملکرد آن در سطح مطلوب خود تأمین کنید. با هر روش موفق، همیشه احتمال عوارض جانبی وجود دارد رایج‌ترین عارضه جانبی برای طب سوزنی صورت یا در واقع هر طب سوزنی کبودی است.

این کبودی فقط در 20 درصد مواقع اتفاق می‌افتد، اما همچنان یک احتمال وجود دارد. برای جلوگیری از کبودی و در عوض دستیابی به بهترین نتایج، فردی که تحت درمان قرار می‌گیرد باید از سلامت کامل برخوردار باشد تا حداکثر قابلیت‌های درمانی را داشته باشد. به همین دلیل است که افراد مبتلا به اختلالات خونریزی یا دیابت نوع 2 کنترل نشده نباید به دنبال این درمان باشند. اگر کبودی را تجربه می‌کنید، مطمئن باشید که هر کبودی اغلب به سرعت بهبود می‌یابد.

بنابراین، آیا واقعاً کار می‌کند؟

تحقیقات امیدوارکننده به نظر می‌رسد، اما همانطور که این مطالعه در مجله طب سوزنی اشاره می‌کند، تحقیقات کافی برای نتیجه گیری کامل از مزایای طب سوزنی صورت برای سلامتی و مراقبت از پوست انجام نشده است. با این حال، اگر از قبل برای دردها، ناراحتی‌ها یا نیازهای دیگر (مانند سردرد یا آلرژی) به دنبال طب سوزنی هستید، ممکن است درخواست افزودنی صورت برای جلسه‌تان ضرری نداشته باشد.

فواید طب سوزنی برای صورت

5 مزیت زیبایی شگفت انگیز طب سوزنی

همانطور که گفته شد طب سوزنی از زمان‌های قدیم به یک دلیل رایج بوده است: باعث می‌شود افراد احساس بهتری داشته باشند. علاوه بر این، در سال‌های اخیر، بیمارانی که برای درمان نگرانی‌های سلامتی تحت این روش قرار می‌گیرند، اغلب متوجه شده‌اند که برای ظاهرشان نیز سودمند بوده است؛ که منجر به افزایش انجام طب سوزنی صورت می‌شود که تعادل مجدد کل بدن را با تحریک هدفمند سوزن ترکیب می‌کند و گاهی اوقات، افزودنی‌های اسپا مانند، برای پوست درخشان استفاده می‌شود. با این حال، این واقعیت کمتر شناخته شده است که این تکنیک همچنین می‌تواند برای رسیدگی به مسائل زیبایی خاص مورد استفاده قرار گیرد و همانطور که مشخص است، این‌ها یکی از اولین چیزهایی است که یک پزشک ممکن است در هنگام تشخیص مشکل به آن توجه کند.

در طب سنتی چینی، به صورت به عنوان بازتابی از آنچه در داخل می‌گذرد و به رفاه داخلی نگاه می‌کنند تا بفهمند چه اتفاقی در حال رخ دادن است. از درون، آن تغییر را ایجاد خواهند کرد و در خارج منعکس خواهد شد؛ به عبارت دیگر، راه حل ماندگار برای جوش یا افتادگی پوست ممکن است یک کرم یا وسیله نباشد، بلکه بدن سالم‌تر و متعادل‌تر باشد. در اینجا، گلدشتاین پنج روش خاص را توضیح می‌دهد که طب سوزنی می‌تواند زیبایی را از درون به بیرون ارائه دهد.

فواید طب سوزنی برای پف صورت

به گفته گلدشتاین، صورت متورم احتمالاً نشانه‌ای از مشکلات بزرگ‌تر است مسائلی که طب سوزنی برای رفع آن‌ها طراحی شده است. گلدشتاین توضیح می‌دهد: اگر مشکلات گوارشی، آلرژی یا تخلیه لنفاوی ضعیف دارید، آنچه ممکن است در صورت مشاهده کنید پف کردگی است. طب سوزنی نه تنها آن را تصحیح خواهد کرد، بلکه آن را از درون نیز تنظیم خواهد کرد. این کار با قرار دادن سوزن‌های استریل ظریف در نقاط خاصی از بدن که در طب سنتی چینی مشخص شده است، انجام می‌شود. همانطور که گلدشتاین آن را میکرو تروما ایجاد می‌کند، باعث ایجاد یک پاسخ درمانی هم به صورت موضعی و هم در سراسر بدن می‌شود. نقاط مختلف مربوط به سیستم‌های مختلف بدن است.

پاکسازی آکنه

اثر متعادل‌کننده طب سوزنی راهی برای آرام کردن جوش‌ها، چه مزمن و چه ناشی از نوسانات هورمونی ماهانه است. گلدشتاین توضیح می‌دهد: در طب سوزنی به آکنه به‌عنوان بازتابی از گرمای داخلی و دستگاه گوارش نگاه می‌شود که می‌تواند جوش‌های قبل از قاعدگی را از طریق طب سوزنی و همچنین با درمان گرمای ایجاد شده در بدن در زمان‌های خاصی از ماه تنظیم کند.

فواید طب سوزنی برای التهاب صورت

گلدشتاین می‌گوید: «همانند آکنه، تنظیم تعادل داخلی در درون است. “التهاب صورت در طب چینی اغلب در مورد هضم است. با از بین بردن مشکلات گوارشی داخلی، واقعاً به کاهش قرمزی و تحریک در بافت پوست کمک می‌کند.”

روشن کردن پوست کدر

طب سوزنی می‌تواند به طور مستقیم با تحریک فرآیندهای بهبودی موضعی در صورت و به طور غیرمستقیم، با تنظیم مجدد سیستم‌های بدن، چهره کم رنگ و کدر را تقویت کند. گلدشتاین می‌گوید: «به سادگی با گذاشتن یک سوزن در پوست، گردش خون، تخلیه لنفاوی و تولید کلاژن را تحریک می‌کنید؛ اما همچنین، «کسلی اغلب می‌تواند کمبود انرژی باشد که به درستی در بدن جریان دارد. طب سوزنی کاری می‌کند تا انرژی بدن را بالا ببرد و آنچه را که در حال وقوع است متعادل کند.»

سفت شدن پوست

به گفته گلدشتاین، چه نگرانی کشش گرانشی روی پاها باشد یا شل شدن پوست صورت، به گفته گلدشتاین، چند سوزن می‌تواند به سفت شدن همه چیز کمک کند. او می‌گوید که طب سوزنی برای تون عضلانی و بافت عمیق‌تر بدن کاملاً شگفت‌انگیز است. «این به شل شدن عضلات بافت عمیق‌تر که بیش از حد سفت هستند و سفت کردن ماهیچه‌هایی که [شل] هستند کمک می‌کند. این کار واقعاً برای کشیدن و سفت کردن گونه‌ها و خط فک و حتی برای بالا بردن ابروها نیز خوب است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

برای امتیاز دهی روی ستاره ها کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تلفنی رایگان