بهترین دکتر دیسک کمر در تهران

تعیین درجه اسکولیوز
7 دی 1401
بهترین دکتر دیسک کمر در تهران

دیسک کمر یکی از مشکلاتی می باشد که بسیاری از افراد با این مشکل مواجه می‌ گردند. بهترین دکتر دیسک کمر در تهران از روش های متفاوتی برای درمان دیسک کمر استفاده می کند. شما برای اینکه بهترین پزشک را جهت درمان انتخاب کنید باید تخصص و تجربه پزشک را به‌ خوبی مورد بررسی قرار دهید. ابتدا امکان دارد که پزشک جهت درمان کردن مشکلات دیسک کمر روش های دارویی را تجویز کند. در صورتی که از این روش ها نتیجه مثبت دریافت نکنید، پزشک به دنبال روش های دیگر خواهد بود. به طور کلی اگر مایل هستید بهترین پزشک را برای درمان دیسک کمر انتخاب کنید باید ابتدا روش های درمانی دیسک کمر را بشناسید.

بیشتر بدانید : حرکات اصلاحی گودی کمر

بهترین دکتر دیسک کمر در تهران  از چه روش های درمانی استفاده می کند ؟

برخی از مهمترین روش هایی که بهترین دکتر دیسک کمر در تهران برای درمان معرفی می کند عبارت است از :

1. روش های غیر جراحی

بهترین پزشک دیسک کمر ابتدا درمان های غیر جراحی را جهت درمان کردن دیسک کمر ارائه می دهد. درمان های غیر جراحی استفاده از داروهای ضد التهابی می باشد. شما برای کنترل درد می توانید از فیزیوتراپی، تزریق استروئید، ورزش درمانی و … استفاده کنید. اگر پزشک به شما بگوید که استراحت نمایید باید طبق دستورالعمل پزشک تان در مدت زمان مشخص شده ای استراحت نمایید. استراحت بیش از اندازه امکان دارد که موجب از بین رفتن مفاصل و سفتی مفاصل شود. این مورد موجب می گردد که انجام فعالیت دادن روزانه شما دشوار گردد. پزشک تمامی نکاتی که مربوط به درمان دیسک کمر می باشد را برای شما توضیح می دهد. بر همین اساس شما به راحتی می توانید از روش های غیر جراحی برای درمان کردن دیسک کمر استفاده کنید.

2. درمان دارویی

درمان های دارویی به عنوان یکی دیگر از روش هایی شناخته می‌ شوند که بهترین پزشک دیسک کمر معرفی می‌ کند. داروهای زیادی را جهت کنترل درد استفاده می نمایند. این داروها به عنوان مسکن شناخته می شوند. بیشتر دردهایی که روی ستون فقرات تأثیر می‌ گذارند با استفاده از داروهایی مانند ایبوپروفن و … درمان می شوند. اگر درد شما شدید و مداوم است پزشک برای مدت زمان کوتاهی داروهای مخدر را تجویز خواهد کرد. در برخی از موارد پزشک شل کننده های عضلانی را تجویز می نماید. شما باید تنها داروهایی که پزشک تجویز می‌ کند را برای درمان کمر درد مصرف نمایید. تمامی داروها نیاز است که طبق دستورالعمل استفاده شوند.

بهترین پزشک برای درمان دیسک کمر

4. عمل جراحی

عمل جراحی به عنوان یکی دیگر از روش هایی شناخته می شود که بهترین دکتر دیسک کمر در تهران انجام می دهد. هدف اصلی از عمل دیسک کمر این است که افراد مبتلا به این مشکل، فشار دیسک کمر شان کاهش پیدا کند و اعصاب فشرده شده به حالت اولیه برگردند. دیسککتومی به عنوان یکی از بهترین روش های درمان دیسک کمر به شمار می ‌رود. پزشک تمامی علائم درد شما را مورد بررسی قرار می‌ دهد و سپس از عمل جراحی برای درمان دیسک کمر استفاده می کند. توجه داشته باشید که عمل جراحی باید تنها توسط متخصص حرفه‌ ای انجام شود. بسیاری از پزشکان در زمینه جراحی دیسک کمر تخصص و تجربه زیادی ندارند. به همین دلیل نمی توانند این مشکل را به درستی رفع نمایند. آزمایش های زیادی را پزشک قبل از عمل انجام می دهد تا مطمئن شود بیمار برای عمل آماده است.

ویژگی های بهترین دکتر دیسک کمر در تهران

شما برای انتخاب بهترین دکتر دیسک کمر در تهران باید در مورد تخصص و تجربه پزشک اطلاعات بیشتری به دست بیاورید. شمامی توانید از افرادی که پزشک آنها را عمل کرده است در مورد رضایت شان پرسش های خود را بپرسید. پزشک در مورد هر یک از جوانب درمان دیسک کمر برای شما توضیحاتی را ارائه می دهد. پزشکانی که توانسته اند با استفاده از روش ‌های غیر جراحی و دارویی دیسک کمر را درمان کنند به تخصص و تجربه زیادی رسیده اند.

بهترین دکتر برای درمان دیسک کمر

به همین دلیل شما باید به خوبی روش های درمانی پزشک را بررسی کنید و سپس بهترین پزشک را انتخاب نمایید. در برخی از مواقع اگر پزشک نتواند با استفاده از دارو و درمان های غیر جراحی دیسک کمر را درمان کند بدون شک باید از روش عمل جراحی استفاده نماید. عمل حی با استفاده از روش های گوناگون انجام خواهد شد. بهترین پزشک تلاش می‌ کند که از روش ‌های جدید و مدرن برای درمان دیسک کمر استفاده کند. روش های جدید به گونه ای هستند که درد زیادی ندارند و در کمترین بازه زمانی انجام می شوند.