فیلم کایروپراکتیک دیسک کمر

3 شهریور 1401
فیلم کایروپراکتیک دیسک کمر
3.6

معمولا پزشکان برای درمان  مشکلات دیسک کمر از شیوه هایی مثل کایروپراکتیک و فیزیوتراپی استفاده می کند. در این نوشتار قصد داریم به فیلم کایروپراکتیک دیسک کمر بپردازیم.

آشنایی با فیلم کایروپراکتیک دیسک کمر

تماشای دقیق فیلم کایروپراکتیک دیسک کمر یک شیوه درمانی صحیح برای درمان بیرون زدگی دیسک می باشد. بهتر است بدانید ستون مهره های ناحیه کمر از چندین استخوان درست شده است که مهره نامیده می شود. ساختار ستون مهره ها به گونه ای می باشد که به آسانی خم می شوند. آنها در ستون مهره ها نقش ضربه گیر را بر عهده دارند. دیسک هایی که در میان مهره ها قرار دارند به شدت صاف و نرم هستند.  فیزیوتراپیست و متخصص کایروپراکتیک با استفاده از درمان های دستی اقدام به بهبود شرایط بیمار می نماید. با تماشای فیلم کایروپراکتیک و انجام تمرین های مرتبط دردها کاهش می یابد. علاوه بر این دیسک کمر نیز بهبود می یابد. تمرین های این فیلم بسیار کاربردی می باشد و اختلالات ناشی از کمر درد را نیز سریع درمان می کند.

دیسک کمر

درمان دیسک کمر به چه صورت انجام می شود؟

پزشک معمولا برای بهبود علائم بیمار و درمان دیسک کمر مشاهده فیلم کایروپراکتیک دیسک کمر را پیشنهاد می کند. درمان دیسک کمر شامل سه مرحله می شود:

• قبل از اینکه بیمار از فیلم کایروپراکتیک استفاده کند شرح حال خود را برای دکتر توضیح می دهد. به یاد داشته باشید در مرحله اول قبل از اینکه بیمار به تماشای فیلم کایروپراکتیک برای دیسک کمر بپردازد، به سوالات دکتر پاسخ می دهد..
  • بلند کردن اجسام سنگین باعث تشدید درد می شود. عادات نادرست غذایی نیز می تواند دیسک کمر را تشدید کند.
  • تایم دقیق بروز نشانه های بیماری
  • نشانه هایی مثل سوزش با کایروپراکتیک درمان می شود.
  • به وسیله کایروپراکتیک گازهای دی اکسید کربن، اکسیژن و اکسیژن آزاد می شوند که به بهبود سریع درد کمک می کند.
  • فیزیوتراپیست یا متخصص کایروپراکتیک در این مرحله به جز فیلم کایروپراکتیک که روند درمان را آسان تر می کند، از عکس برداری اشعه ایکس نیز استفاده می کند. اشعه ایکس برای بررسی جابجایی مهره ها استفاده می شود. با این روش درجه حرارت پوست به صورت دقیق بررسی می شود.
  • متخصصین کایروپراکتیک برای کاهش دردهای ناشی از دیسک کمر به بیمار ماساژ را نیز پیشنهاد می کند.
  • اکثر متخصصین کایروپراکتیک به جز فیلم برای کاهش درد در ناحیه دیسک کمر از یخ و گرما به صورت همزمان استفاده می نمایند. یخ برای بی حس کردن مفاصل به کار می رود. شما می توانید به مدت 10 دقیقه از کمپرس یخ استفاده کنید.
کایروپراکتیک دیسک کمر

شیوه های درمان دیسک کمر با مشاهده  فیلم کایروپراکتیک

• خوب است بدانید مشاهده فیلم کایروپراکتیک کمک فراوانی به کاهش تورم و بهبود سریع جریان خون می کند.  همچنین تمرین هایی که در این فیلم به کار رفته است درد دیسک کمر را کاهش می دهد.
  • با مشاهده تمرین های این فیلم کشش مفاصل به صورت دقیق انجام می شود.
  • فیلم های کایروپراکتیک تمرینات ورزشی را به صورت دقیق آموزش می دهد. این تمرینات مخصوص دیسک کمر می باشد.
  • شما می توانید برای تسکین درد از  دیاترمی و الکتروتراپی تنس استفاده کنید.
  • در صورتی که بیمار درگیر گرفتگی مفاصل شود می تواند فیلم کایروپراکتیک دیسک کمر را تماشا کند. تمرین های این فیلم باعث می شود دیسک کمر کاهش یابد.
کایروپراکتیک دیسک کمر

فواید فیلم کایروپراکتیک

همانطور که گفته شد اکثر متخصصین به بیماران خود مشاهده فیلم کایروپراکتیک دیسک کمر را پیشنهاد می کنند. این فیلم فواید زیادی دارد. مهمترین فواید آن عبارتند از:

• با استفاده از تمرین های آموزشی این فیلم می توان عضلات سفت را شل نمود. همچنین عضلات شل را سفت کرد.
  • کاهش استرس
  • تسکین درد ناشی از دیسک کمر
  • این روش به سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.

استفاده از تمرین های  فیلم کایروپراکتیک موجب می شود که جریان گردش خون بهبود یابد.