درمان سیاتیک برای همیشه

ناهنجاری های بدن چیست
ناهنجاری های بدن چیست؟
16 مهر 1401
آیا درد شانه به اعصاب ربط دارد؟
18 مهر 1401
درمان سیاتیک برای همیشه
3.5

بیشتر مردم می دانند که سیاتیک به چه معناست کمردردی که به سمت پایین، چپ یا راست به داخل ساق پا و گاهی تا انتهای پا منتشر می شود. در برخی موارد، درد می‌تواند آزاردهنده باشد، در حالی که ممکن است باورش سخت باشد، سیاتیک اغلب در عرض 3 ماه با درمان محافظه‌کارانه از بین می‌رود. روش های درمان سیاتیک برای همیشه که در اینجا به آنها اشاره شده است، درمان های غیر تهاجمی هستند که می توانند به راحتی در خانه انجام شوند.

5 درمان خانگی سیاتیک گزینه‌های خوبی برای افرادی است که اخیراً شروع به تجربه درد عصب سیاتیک کرده‌اند یا دردشان شدید نیست، اما من از شما می‌خواهم قبل از امتحان هر یک از این درمان‌های خانگی، تأیید پزشک خود را دریافت کنید. اگر چند هفته است که با سیاتیک دست و پنجه نرم می کنید یا کمردرد ناتوان کننده و پا درد دارید، باید به پزشک مراجعه کنید.

درمان سیاتیک برای همیشه با ورزش

ممکن است هنگام درد، ورزش کردن غیرطبیعی به نظر برسد اما تحقیقات نشان می دهد که استراحت بیش از حد می تواند علائم کمر درد و پا را تشدید کند. در عوض، ورزش های ملایم را در روز انجام دهید تا درد سیاتیک را کاهش دهید.

اگر تا به امروز از ویزیت آنلاین و رایگان استفاده نکرده اید با تکمیل کردن فرم ذیل منتظر تماس همکاران جهت تعیین نوبت برای ویزیت باشید.

حرکات کششی ملایم را در برنامه روزانه خود بگنجانید. حرکات کششی یک راه عالی برای بهبود انعطاف پذیری ستون فقرات و دامنه حرکتی شما و همچنین ایجاد قدرت ستون فقرات است. به علاوه، بیشتر کشش‌ها به اندازه کافی ساده هستند که می‌توانید هنگام تماشای اخبار یا فیلم مورد علاقه‌تان انجام دهید.