کلینیک اصلاح پای پرانتزی در تهران

بعد از فیزیوتراپی چه باید کرد
بعد از فیزیوتراپی چه باید کرد
8 اسفند 1401
دستگاه فیزیوتراپی دیسک گردن
دستگاه فیزیوتراپی دیسک گردن
10 اسفند 1401
کلینیک اصلاح پای پرانتزی در تهران
3.8
(13)

یکی از عارضه هایی که بسیاری از افراد به آن مبتلا می شوند پای پرانتزی است. کلینیک اصلاح پای پرانتزی در تهران روش های متفاوتی را برای درمان پای پرانتزی به کار می گیرد. به طور کلی باید بدانید که پیامدهای پای پرانتزی موجب شده که راهکارهای درمانی زیادی برای از بین بردن این اختلال ارائه شود. اگر شما دچار این عارضه شده باشید امکان دارد که آرتروز زودرس بگیرید و آسیب های متفاوتی وارد مفاصل تان شود. به همین دلیل باید سریعا برای درمان پای پرانتزی اقدامات ضروری را انجام دهید. پای پرانتزی به عنوان یکی از اختلالات مفاصل و استخوان شناخته می شود. این اختلال ابتدای تولد خودش را نشان نخواهد داد. در مدت زمان طولانی با تغییر شکل دادن پا متوجه این اختلال خواهید شد.

فرم ویزیت آنلاین و رایگان

اگر تا به امروز ویزیت نشده اید لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید تا همکاران ما با شما تماس گرفته و زمان ویزیت آنلاین رایگان را با شما هماهنگ نمایند.

روش های درمانی در کلینیک اصلاح پای پرانتزی در تهران

کلینیک اصلاح پای پرانتزی درتهران روش های گوناگونی را برای درمان پای پرانتزی به کار می گیرد. برای کودکان در برخی از موارد خاص که زاویه پایشان بیشتر از ۱۵ درجه باشد تشخیص پای پرانتزی زیر سه سال انجام می گردد. اما در سنین بالاتر اگر زمان مراجعه سریع تر انجام شود درصد سریعتر درمان کردن پای پرانتزی افزایش پیدا خواهد کرد. برخی از مهمترین روش هایی که کلینیک اصلاح پای پرانتزی برای درمان این عارضه به کار می گیرد عبارت است از :

1. فیزیوتراپی

 یکی از مهمترین روش هایی که بهترین کلینیک اصلاح پای پرانتزی تهران به کار می‌ گیرد استفاده از فیزیوتراپی می باشد. فیزیوتراپی به عنوان یکی از شاخه های علم پزشکی شناخته می ‌شود که با درمان فیزیکی در جلسات مستمر اختلالات اسکلتی و محیطی را درمان می کند. انجام فیزیوتراپی در جلسات فیزیکی برای افرادی که دچار اختلال پای پرانتزی شده اند مفید خواهد بود. به طور کلی این مسئله که شما باید چند جلسه از فیزیوتراپی استفاده کنید بستگی به نظر پزشک دارد. اگر شدت پای پرانتزی شما زیاد باشد باید در جلسات بیشتری به فیزیوتراپی مراجعه کنید.

2. ارتز و بریس طبی

 ارتز و بریس های طبی به عنوان یکی دیگر از روش های درمان کلینیک اصلاح پای پرانتزی تهران شناخته می شود. برای اینکه فرم استخوان بندی در طولانی‌ مدت اصلاح شود این روش گزینه مناسبی است. این روش کم درد است و به عنوان یک روش مناسب شناخته می شود. نتیجه استفاده از این روش در طولانی مدت قابل مشاهده خواهد بود. در صورتی که پزشک تشخیص دهد بیمار مبتلا به عارضه پای پرانتزی شده است از این روش در بازه زمانی مناسبی استفاده می کند.

3. ورزش در کلینیک اصلاح پای پرانتزی تهران

ورزش به عنوان یکی از مهم ترین توصیه هایی است که پزشکان کلینیک اصلاح پای پرانتزی درتهران اعلام می‌ نمایند. پای پرانتزی از جمله اختلالاتی است که با استفاده از ورزش های مناسب درمان می گردد.

درمان پای پرانتزی

4. رژیم غذایی ویتامین دی

رژیم غذایی ویتامین دی به عنوان یکی دیگر از روش هایی شناخته می ‌شود که بهترین کلینیک اصلاح پای پرانتزی تهران برای درمان توصیه می کند. کمبود ویتامین دی موجب اختلالات استخوانی خواهد شد. مصرف این ویتامین و استفاده مستمر از آن در رژیم غذایی باید بدانید که تاثیر زیادی روی درمان اختلال پای پرانتزی دارد. توجه کردن به این ویتامین در بدن می‌تواند انواع مشکلات اسکلتی که شما با آنها مبتلا شده اید را درمان کند.

5. ماساژ درمانی در کلینیک اصلاح پای پرانتزی تهران

ماساژ درمانی به عنوان یکی از روش هایی ناشناخته ای است که بسیاری از افراد از آن استفاده نمی کنند. اما باید بدانید که پزشکان کلینیک اصلاح پای پرانتزی درتهران ماساژ درمانی را برای درمان این اختلال پیشنهاد می دهند. در مدت زمان کمی می توانید نتیجه بی نظیری از این روش دریافت کنید. ماساژ درمانی اختلال پای پرانتزی باید به صورت اصولی و توسط افراد حرفه ‌ای انجام شود.

6. استفاده از کفش و کفی طبی

استفاده از کفش ها و کفی های طبی یکی از بهترین روش هایی است که برای درمان اختلال پای پرانتزی توصیه می شود. پزشکان کلینیک اصلاح پای پرانتزی تهران توصیه می‌ کنند که از کفش ها و کفی های طبی استاندارد استفاده کنید تا مشکلات استخوانی رفع شود. کفی ها و کفش های طبی قابلیت اصلاح فرم استخوان را دارند. به همین دلیل باید از این کفش ها و کفی ها در بازه زمانی مناسب استفاده کنید.

پای پرانتزی

7. جراحی در کلینیک اصلاح پای پرانتزی تهران

جراحی استئوتومی و آرتروپلاستی به‌عنوان روش ‌های دیگر درمان پای پرانتزی شناخته می شوند. در واقع در این جراحی پزشک با استفاده از ابزارهای مخصوص برشی در استخوان ایجاد می کند و پای پرانتزی را اصلاح می نماید. بهترین کلینیک اصلاح پای پرانتزی در تهران، آرتروپلاستی را در کمترین بازه زمانی انجام می دهد. در این جراحی مفصل یا استخوان تعویض می شود تا فرد بهبودی و سلامت کامل را به دست بیاورد. تعویض مفصل و جراحی استئوتومی باید توسط جراحان حرفه ‌ای انجام شود

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

برای امتیاز دهی روی ستاره ها کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تلفنی رایگان