کلینیک آب درمانی در تهران

قوز كمر چه عوارضي دارد
قوز كمر چه عوارضي دارد
17 آذر 1401
بهترین دکتر صافی کف پا در تهران
بهترین دکتر صافی کف پا در تهران
20 آذر 1401
کلینیک آب درمانی در تهران
3.4
(7)

برای انتخاب بهترین کلینیک آب درمانی در تهران باید به خوبی خدمات کلینیک را بشناسید. تعداد کلینیک های آب درمانی در شهر تهران روز به روز افزایش پیدا می‌ کند. بر همین اساس برای انتخاب بهترین کلینیک آب درمانی باید ویژگی‌ ها و مشخصات کلینیک را بررسی کنید. آب درمانی برای درمان کردن اختلال های روانی و جسمی مزیت زیادی دارد. استفاده از این روش در گذشته از طریق چشمه های معدنی انجام می شده است. اما امروزه کلینیک های متفاوت آب درمانی در شهر تهران راه اندازی شده تا بیماران بتوانند از این روش درمانی استفاده آسانی داشته باشند.

فرم ویزیت آنلاین و رایگان

اگر تا به امروز ویزیت نشده اید لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید تا همکاران ما با شما تماس گرفته و زمان ویزیت آنلاین رایگان را با شما هماهنگ نمایند.

انواع روش های آب درمانی

 به طور کلی آب درمانی انواع متفاوتی دارد. شما می توانید آب درمانی را به صورت داخلی و خارجی انجام دهید. بهترین کلینیک آب درمانی روش های متفاوت را جهت درمان مشکلات جسمی و روانی به کار می‌ گیرد. آب درمانی اگر به صورت خارجی باشد باید از آب و یخ روی بدن استفاده شود. این روش مانند این است که بدن روی سطح آب غوطه ور گردد. هدف اصلی استفاده از این روش این است که تاثیر آب سرد و گرم روی پوست بررسی شود. زمانی که از این روش استفاده می کنید آب گرم موجب شل شدن عضلات خواهد شد. آب درمانی اگر به صورت خارجی انجام شود می تواند ضعف آرتروز، روماتیسم و … را درمان کند. در این آب درمانی از بسته های یخ جهت تست تسکین دادن درد استفاده خواهد شد.

 آب درمانی خارجی با استفاده از روش های گوناگون انجام خواهد شد. حمام سیتز به عنوان یکی از بهترین روش هایی است که بیمار می ‌تواند از این روش برای آب درمانی استفاده کند. آب درمانی داخلی یکی دیگر از روش هایی به شمار می رود که بهترین کلینیک آب درمانی از این روش استفاده خواهد کرد. حمام بخار یکی از بهترین روش های آب درمانی داخلی است. دوش واژینال و همچنین آبیاری کولون در این روش استفاده خواهد شد. آبیاری کلونی به گونه ای است که بسیاری از مشکلات گوارشی تان را درمان خواهد کرد.

آب درمانی در بهترین کلینیک

تکنیک های آب درمانی بهترین کلینیک آب درمانی در تهران

 کاربردهای زیادی از آب درمانی دریافت خواهد شد. شما طبق نوع مشکلی که دارید می توانید از آب درمانی داخلی یا خارجی استفاده کنید. انواع روش های آب درمانی را بهترین کلینیک آب درمانی در تهران به کار می گیرد.  تکنیک هایی که برای آب درمانی به کار گرفته می‌ شوند متفاوت هستند. برخی از مهم ترین تکنیک ها عبارت هستند از :

1. آیی چی  

 آیی چی  یکی از مهمترین تکنیک های آب درمانی در کلینیک آب درمانی است. این تکنیک موجب می گردد شما به تعادل ذهنی و روحی برسید. آیی چی برگرفته از هنرهای رزمی می باشد که روی سلامت جسم و روح تاثیر زیادی دارد. ترکیب این روش با کی کنگ موجب شده تا انرژی بدن افزایش پیدا کند. آب درمانی با استفاده از این روش شامل تمریناتی است که آرامش بخش و تنفسی هستند. برای انجام دادن این تمرین‌ ها باید ابتدا شانه خود را وارد آب کنید. همزمان که بدن تان به آرامی تکان می خورد نفس بکشید. تکرار کردن هر یک از این حرکات به آرامی موجب افزایش قدرت بدن خواهد شد. سطح اکسیژن و اندازه کالری با استفاده از این روش افزایش پیدا می‌ کند.

2. پی ان اف بهترین تکنیک آب درمانی

پی ان اف به عنوان یکی دیگر از تکنیک های کلینیک آب درمانی در تهران می باشد. از این روش برای توانبخشی استفاده خواهد شد. این روش برای حرکات انعطافی و کششی به کار گرفته می شود. حرکات کششی که در این روش به کار گرفته می شوند باید بر اساس الگوهای ورزشی انجام گردند.

3. بی آر آر ام

 بی آر آر ام یکی دیگر از تکنیک های آب درمانی است. در این روش به طور معمول بیمار که دچار آسیب نخاعی شده می تواند مشکل خود را درمان کند. بیمار باید ابتدا تا کمر درون آب برود. پس از آن با استفاده از تیوپ هایی که شناور هستند تمرین استقامت را انجام خواهد داد. تیوب هایی که شناور می باشند حلقه ‌هایی به شمار می‌ روند که با استفاده از آنها بیمار می تواند درون آب حرکت کند.

آب درمانی

4. تکنیک آب درمانی با حرکت سیال

حرکات سیال را به عنوان یکی دیگر از تکنیک‌ های کلینیک آب درمانی در تهران می شناسند. بیمارانی که از این روش استفاده می کنند باید پشت خود را نزدیک دیواره استخر نمایند. پس از آن در همان حالت باید حرکات ریتمیک و آهسته انجام بدهند. در همان زمان که حرکات انجام می دهند باید نفس عمیق بکشند. این حرکات سیال به وسیله درمانگر تجویز خواهد شد. آب درمانی های دیگری که مخصوص کمردرد هستند نیز در کلینیک آب درمانی انجام می شود. آب درمانی روش هالیویک و  تی تی تی آ،روش های دیگر آب درمانی هستند

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

برای امتیاز دهی روی ستاره ها کلیک کنید

2 Comments

  1. Marzieh Rohani sadr گفت:

    سلام، دنبال مرکز آب درمانی در حوالی پونک برای پدرم که مشکل حرکت دارد میگردم. ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید.

    • پشتیبانی کلینیک گفت:

      سلام وقت بخیر
      مرکز آبدرمانی ما محدوده میرداماد هستش و برای محدود پونک از مجموعه های آبی سمت جنت آباد سوال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تلفنی رایگان