قیمت آب درمانی در تهران

انحراف مچ پا به داخل در کودکان
انحراف مچ پا به داخل در کودکان
30 بهمن 1401
فیزیوتراپی دیسک گردن
فیزیوتراپی دیسک گردن
2 اسفند 1401
قیمت آب درمانی در تهران
4
(13)

امروزه بسیاری از افراد برای کاهش دردهای آرتروز، مفاصل و … از آب درمانی استفاده می کنند. شما برای بررسی قیمت آب درمانی در تهران باید فاکتورهایی که روی قیمت این روش درمانی تاثیر می گذارد را بشناسید. بسیاری از افراد برای درمان کردن اختلالات روانی و جسمی خود این روش را به عنوان بهترین روش می ‌شناسند. اما دغدغه اصلی شان هزینه ‌ای است که باید برای آن پرداخت کنند. برخی از مهمترین فاکتورهایی که روی قیمت آب درمانی تاثیر می گذارد را در ادامه معرفی می کنیم.

فرم ویزیت آنلاین و رایگان

اگر تا به امروز ویزیت نشده اید لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید تا همکاران ما با شما تماس گرفته و زمان ویزیت آنلاین رایگان را با شما هماهنگ نمایند.

چه مواردی روی قیمت آب درمانی در تهران  تاثیر دارد ؟

از جمله مواردی که تاثیر زیادی روی قیمت آب درمانی در تهران دارند عبارت هستند از :

1. روش آب درمانی

یکی از مهمترین نکاتی که تاثیر زیادی روی قیمت آب درمانی تهران می گذارد نوع آب درمانی می باشد. آب درمانی به دو صورت خارجی و داخلی انجام خواهد شد. آب درمانی خارجی یکی از روش هایی است که با استفاده از آب و یخ روی بدن به کار گرفته خواهد شد. این روش مانند غوطه ور شدن بدن شما روی سطح آب خواهد بود. هدف اصلی استفاده از روش خارجی، بررسی تاثیر آب سرد و گرم روی پوست خواهد بود. زمان استفاده از این روش آب گرم عضلات شما را شل می کند.

 آب درمانی خارجی یکی از روش های موثر برای درمان کردن روماتیسم، گردش خون ضعیف، درد عضلات و … است. آب درمانی داخلی یکی دیگر از روش های آب درمانی می باشد که به صورت دوش واژینال و آبیاری کلون خواهد بود. به طور معمول باید بدانید که هزینه آب درمانی داخلی نسبت به خارجی بیشتر است. آبیاری کلونی مربوط به تمیز کردن روده می باشد که جهت درمان مشکلات گوارشی انجام می شود.

2. تکنیک آب درمانی

نوع تکنیک یکی دیگر از مواردی است که روی قیمت آب درمانی تهران تاثیر می گذارد. تکنیک های زیادی در آب درمانی مورد استفاده قرار می گیرد که هر یک از آنها تاثیر زیادی روی هزینه آب درمانی می گذارند. تکنیک آیی چی به عنوان یکی از مهمترین تکنیک های آب درمانی می باشد که قیمت آن بر اساس دوره‌ ای که انجام می‌ شود متفاوت است. حرکات سیال، آب درمانی مخصوص کمردرد و … به‌عنوان روش‌ های دیگری هستند که روی هزینه آب درمانی تاثیر زیادی می گذارند.

آب درمانی و قیمت

3. هزینه آب درمانی و نوع بیماری شما

 نوع بیماری شما از جمله مواردی است که قیمت آب درمانی در تهران را تعیین می کند. استفاده کردن از آب درمانی جهت سلامتی بدن فواید زیادی دارد. پزشک امکان دارد در برخی از موارد به بیماران روش آب درمانی را توصیه نماید. هزینه آب درمانی برای کمر درد، بارداری، اختلالات ریوی، کاهش وزن، اختلالات اسکلتی، اختلالات عصبی، کمک به آرامش، توانبخشی، اختلالات دوره ‌ای و  … متفاوت است. اگر بیماری شما به سختی درمان می شود باید بدانید که هزینه بیشتری را باید برای آب درمانی پرداخت کنید. چرا که تعداد جلسات بیشتری را نیاز است برای آب درمانی رزرو نمایید.

4. مهارت فیزیوتراپیست

مهارت فیزیوتراپیست به عنوان یکی دیگر از مواردی به شمار می ‌رود که روی قیمت آب درمانی تهران تاثیر دارد. اگر تجربه و مهارت فرد فیزیوتراپیست زیاد باشد شما باید هزینه بیشتری برای آب درمانی پرداخت کنید. کلینیک های معتبر از افراد با تجربه و همچنین افراد متخصص بهره می ‌برند. به همین دلیل امکان دارد که هزینه بیشتری را نسبت به دیگر کلینیک ها از افراد متقاضی دریافت کنند. فیزیوتراپیست هایی که حرفه ای تر هستند به خوبی روش های درمانی آب درمانی را می شناسند. به همین دلیل برای انجام دادن تمرینات ورزشی و … از بیماران هزینه بیشتری دریافت می کنند.

5. تجهیزات کلینیک و هزینه آب درمانی

 تجهیزات کلینیک آب درمانی یکی دیگر از مواردی است که قیمت آب درمانی در تهران را مشخص می ‌کند. اگر هر یک از کلینیک ‌ها تجهیزات پیشرفته تری داشته باشند هزینه بیشتری از بیماران دریافت می ‌کنند. تجهیزاتی که در کلینیک آب درمانی استفاده می شوند نقش مهمی روی روند بهبودی دارند. به همین دلیل پیشنهاد می‌ دهیم که حتما از کلینیک های مجهز استفاده کنید تا نتیجه سریعتری برای درمان دردهای خود دریافت نمایید.

آب درمانی

6. تعداد جلسات آب درمانی  تعداد جلسات آب درمانی روی هزینه آب درمانی تاثیر می گذارد. یک بیمار امکان دارد در ۱۰ جلسه آب درمانی نتیجه دریافت کند. اما برخی از دیگر بیماران تنها در یک جلسه نتیجه خوبی دریافت می ‌نمایند. هر چه که تعداد جلسات شما افزایش پیدا کند هزینه آب درمانی تان بیشتر خواهد شد. هزینه آب درمانی به صورت جلسه ای مشخص می گردد

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

برای امتیاز دهی روی ستاره ها کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تلفنی رایگان