فوق تخصص گردن و شانه در تهران

ورزش برای درمان آرتروز گردن
ورزش برای درمان آرتروز گردن
23 آذر 1401
از کجا بفهمیم گودی کمر داریم یا نه
از کجا بفهمیم گودی کمر داریم یا نه؟!؟
27 آذر 1401
فوق تخصص گردن و شانه در تهران
3.9
(16)

شما برای اینکه بهترین فوق تخصص گردن و شانه در تهران را انتخاب کنید باید به تجربه و آگاهی پزشک دقت نمایید. به طور معمول علت درد که در شانه و گردن به وجود می ‌آید مربوط به شکستگی، آرتروز و التهاب است. هر نوع علائم مانند بی حسی، سردرد، مشکلات تنفسی، درد شدید و سوزن سوزن شدن را احساس کردید باید سریعا به متخصص گردن و شانه مراجعه کنید. گردن درد می ‌تواند به دلیل فشار و کشیدگی عضلانی به وجود بیاید. آرتروز گردن، فتق دیسک گردنی، پوکی استخوان، تنگی کانال نخاعی، ضربه، حمله قلبی و … به عنوان مهمترین مواردی هستند که موجب درد گردن می شوند. روش های درمانی که بهترین متخصص گردن و شانه در تهران ارائه می‌ دهد متفاوت است.

فرم ویزیت آنلاین و رایگان

اگر تا به امروز ویزیت نشده اید لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید تا همکاران ما با شما تماس گرفته و زمان ویزیت آنلاین رایگان را با شما هماهنگ نمایند.

روش های درمانی که بهترین متخصص برای درمان درد گردن و شانه ارائه می دهد

بهترین فوق تخصص گردن و شانه در تهران ابتدا علت درد شانه و گردن را بررسی می کند. این مسئله که علت درد شانه و گردن مشخص شود بسیار مهم است. در غیر این صورت پزشک نمی تواند روش مناسبی را جهت درمان معرفی کند. برخی از مهمترین روش هایی که متخصص گردن و شانه در تهران برای درمان درد شانه و گردن معرفی می کند عبارت است از :

1. کمپرس گرم و سرد

 استفاده از کمپرس گرم و سرد به عنوان یکی از مهم ‌ترین روش های درمانی شناخته می شود که متخصص گردن و شانه در تهران تجویز می کند. به طور کلی باید بدانید که کمپرس ها به صورت گرم و سرد هستند. بر همین اساس پزشک بر اساس نوع درد بیمار یکی از آنها را تجویز می‌ کند.

2. استراحت چند روزه بیمار

 استراحت چند روزه یکی دیگر از روش هایی است که بهترین متخصص گردن و شانه برای درمان درد شانه و گردن تجویز می نماید. بر اساس نوع دردی که برای بیمار به وجود آمده است پزشک چند روز مشخص شده ای را جهت استراحت تجویز خواهد کرد.

3. استفاده از گردنبند طبی و حرکات کششی برای درمان درد شانه و گردن

 استفاده از گردنبند های طبی یکی دیگر از روش هایی است که فوق تخصص گردن و شانه آن را تجویز می نماید. انجام دادن حرکات کششی و فیزیوتراپی یکی از بهترین روش های درمان درد گردن و شانه است. برای درمان درد گردن و شانه، پزشک حرکات کششی خاصی را معرفی می ‌کند که باید به صورت اصولی انجام دهید. همچنین فیزیوتراپی در جلسات متفاوت برای بیمار تجویز خواهد شد.

4. تجویز دارو

 تجویز مسکن و تزریق کورتیکواستروئید به عنوان روش های دیگر درمان شناخته می شوند که بهترین متخصص گردن و شانه آنها را تجویز می‌ کند. شما به هیچ عنوان نباید داروهایی که پزشک تجویز نکرده است را برای درمان درد شانه و گردن استفاده کنید.

پزشک درد گردن و شانه در تهران

ویژگی های بهترین فوق تخصص گردن و شانه در تهران

 برای اینکه بهترین فوق تخصص گردن و شانه در تهران را انتخاب نمایید باید به برخی از ویژگی های پزشک دقت داشته باشید. از جمله نکاتی که جهت انتخاب بهترین فوق تخصص گردن و شانه اهمیت دارد عبارت است از :

1. توجه به تجربه پزشک

یکی از مهمترین نکاتی که شما زمان انتخاب متخصص گردن و شانه در تهران باید به آن دقت داشته باشید این است که تجربه و تخصص پزشک را بررسی کنید. در واقع تعداد بیمارانی که به نزد پزشک رفته اند و رضایت کسب کرده‌ اند را باید در نظر بگیرید. هر چه که رضایت بیماران از پزشک بیشتر باشد یعنی تخصص و تجربه کافی دارند. در صورتی که پزشک در زمینه شناخت درد گردن و شانه تجربه کسب نکرده باشد نمی تواند بهترین روش درمانی را معرفی کند.

2. بهترین متخصص گردن و شانه در تهران باید از بهترین روش استفاده کند

یکی دیگر از نکاتی که جهت انتخاب بهترین متخصص گردن و شانه باید به آن دقت داشته باشیم این است که روش های درمانی متخصص را مورد بررسی قرار دهیم. هر یک از متخصصان روش های درمانی خاصی را جهت درمان درد شانه و گردن معرفی می کنند. بنابراین شما باید به خوبی تخصص پزشک از نظر روش درمانی که تجویز می‌ کند را بدانید. برخی از پزشکان تنها عمل جراحی را به عنوان بهترین روش درمانی می‌ شناسند اما برخی دیگر از پزشکان از روش‌ های دیگر جهت درمان استفاده می کنند.

درمان درد گردن و شانه در تهران

3. دریافت هزینه مناسب

هزینه هایی که فوق تخصص گردن و شانه در تهران برای درمان از بیمار دریافت می کند را باید بررسی کنید. برخی از پزشکان برای درمان درد گردن و شانه احتمال دارد از بیمار هزینه زیادی دریافت کنند.  اما برخی دیگر از پزشکان تنها هزینه های مهم درمانی را از بیمار دریافت می‌ نمایند تا شدت درد بیمار را کاهش دهند

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

برای امتیاز دهی روی ستاره ها کلیک کنید

2 Comments

  1. روژین نسرینی گفت:

    با سلام من از بچه گی دچار شکستگی استخوان گردن طرف راست شدم و می خوام عمل کنم نیاز به راهنمایی دارم

    • پشتیبانی کلینیک گفت:

      سلام وقت بخیر
      ابتدا باید ارزیابی از وضعیتتون انجام بشه تا بتونیم بهتر راهنماییتون کنیم
      برای راهنمایی بهتر میتونید از طریق فرم داخل سایت مشاوره درخواست کنید تا بررسی کامل انجام بدیم و کامل تر بتونیم کمک کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تلفنی رایگان