بهترین دکتر صافی کف پا در تهران

کلینیک آب درمانی در تهران
کلینیک آب درمانی در تهران
19 آذر 1401
استخرهای آب درمانی تهران
استخر آب درمانی تهران
21 آذر 1401
بهترین دکتر صافی کف پا در تهران
5
(3)

برای انتخاب بهترین دکتر صافی کف پا در تهران باید به خوبی تخصص و تجربه دکتر را بررسی کنید. امروزه بسیاری از افراد با عارضه صافی کف پا مواجه می شوند. آنها مایل هستند که بهترین پزشک را برای درمان این عارضه انتخاب نمایند. پزشک تمامی مواردی که مربوط به دلیل صافی کف پا می باشد را بررسی می‌ کند تا یکی از روش های درمان صافی کف پا را معرفی نماید. روش های تشخیص کف پای صاف با استفاده از تکنیک های مشخص شده انجام خواهد شد. پزشک حرکات اصلاحی متفاوتی را به بیمار ارائه می دهد تا متوجه شدت صافی کف پا شود. بهترین پزشک صافی کف پا تهران از آنالیز راه رفتن، سونوگرافی، سی تی اسکن و اشعه ایکس برای تشخیص کف پای صاف استفاده می کند.

بهترین دکتر صافی کف پا در تهران و دلیل صافی کف پا

 علت کف پای صاف به موارد متفاوتی بستگی دارد. دلایل فیزیولوژیکی، کنترل عصبی ناکافی، عضلات ناکارآمد و ضعیف، اختلال عملکرد تاندون و … از جمله دلایل صافی کف پا شناخته می شوند. بهترین پزشک صافی کف پا انواع کف پای صاف را می شناسد. در واقع هر یک از افرادی که دچار این عارضه می گردند کف پایشان با یکدیگر فرق می کند. برخی از افراد کف پای انعطاف پذیر دارند. افرادی که کف پایشان انعطاف پذیر است تعدادشان زیاد می باشد. افرادی که به این نوع کف پای صاف مبتلا می شوند به طور معمول از کودکی عارضه شان آغاز می گردد. آنها به طور معمول دردی ندارند و می ‌توانند عارضه به وجود آمده را در همان کودکی درمان کنند.

 برخی از افراد کف پای صاف و سخت دارند .آنها به دلیل کوتاهی تاندون دچار این مشکل می ‌شوند. بهترین پزشک صافی کف پا در تهران با روش های جدید می تواند این مشکل را درمان کند. تاندون آشیل به عنوان یکی از استخوان های پا شناخته می‌ شود که می‌تواند عضله ها را به یکدیگر متصل کند. اگر تاندون آشیل اندازه اش کوتاه باشد امکان دارد افراد زمان راه رفتن و دویدن احساس درد کنند. این شرایط موجب می گردد که پاشنه پا زمان دویدن و راه رفتن سریع تر از روی زمین بلند شود.

فرم ویزیت آنلاین و رایگان

اگر تا به امروز ویزیت نشده اید لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید تا همکاران ما با شما تماس گرفته و زمان ویزیت آنلاین رایگان را با شما هماهنگ نمایند.

بهترین دکتر صافی کف پا در تهران  چه حرکات اصلاحی را برای درمان معرفی می کند ؟

بهترین دکتر صافی کف پا در تهران حرکات اصلاحی متفاوتی را برای درمان این عارضه ارائه می دهد. برخی از مهم ترین حرکات اصلاحی که برای درمان کف پا ارائه می‌ شود عبارت است از :

عارضه صافی کف پا

1. کشش عضلات

 یکی از مهمترین درمان هایی که بهترین پزشک صافی کف پا به بیمار معرفی می ‌کند کشش عضلات پا است. شما در این روش باید بایستید و دستان تان را روی دیوار قرار دهید. یک پایتان باید نسبت به پای دیگر جلوتر باشد. هر دو پاشنه پا را باید محکم روی زمین فشار دهید. سپس ستون فقرات تان را صاف نگه دارید و پای خود را خم کنید.

2. ماساژ کف پا با توپ تنیس

یکی دیگر از روش هایی که بهترین پزشک صافی کف پا به بیمار ارائه می دهد ماساژ کف پا با توپ تنیس است. در این روش باید روی صندلی بنشینید و سپس زیر پایتان یک توپ تنیس بگذارید. زمانی که توپ زیر پای شما می چرخد باید روی قوس کف پای تان تمرکز نمایید. ستون فقرات تان را در این روش باید صاف نگه دارید و حدود ۲ الی ۳ دقیقه این عمل را انجام دهید.

کف پای صاف

3. تقویت قوس کف پا و عضلات دوقلو پا

 تقویت قوس کف پای یکی دیگر از روش های درمانی است که بهترین دکتر صافی کف پا در تهران معرفی می کند. در این روش باید شما بایستید و پاهایتان را به صورت مستقیم قرار دهید. در این تمرین هر یک از عضلاتی که به کف پا کمک می‌ کنند درگیر می ‌شوند. این تمرین را باید روزانه ۱۰ الی ۱۵ بار تکرار کنید. یکی دیگر از روش های درمانی، تقویت عضلات دوقلوی پا است. در این حالت باید شما بایستید و پاشنه پایتان را تا جایی که قادر هستید بلند نمایید. برای اینکه به تعادل تان کمک کنید بهتر است از دیوار یا صندلی استفاده نمایید. باید حدود پنج ثانیه پاشنه پا را بالا نگه دارید. پس از آن پاشنه را به پایین برگردانید. باید روزانه ۲ الی ۳ بار این ورزش را انجام دهید.

4. نظر بهترین پزشک صافی کف پا در مورد پله

یکی دیگر از ورزش هایی که بهترین پزشک صافی کف پا در تهران برای تقویت پا ارائه می دهد استفاده از پله می باشد. در این روش پای راست تان جلو می آید و از پای چپ باید برای تعادل استفاده کنید. سپس پای راست خود را پایین بیاورید تا پاشنه پا پایین تر از پله باشد. با تمرکز کردن روی تقویت قوس می‌ توانید آهسته پاشنه پای راست خود را بلند نمایید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

برای امتیاز دهی روی ستاره ها کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره تلفنی رایگان